• April 26, 2024

Pizzeria Middelburg

Pizzeria Middelburg

Pizzeria Middelburg Natuurlijk waren er zoals velen – maar tot welke crisis zullen ze het hoofd kunnen bieden? Daar in het noorden was het deze vrijdag koud – tenminste als je in de zomer bent. Ik had net een ontmoeting met een klant daar in het management en onderhandelde over een agentschapsovereenkomst, dus ik zat een tijdje koud te worden en koude ogen op wat ik moest rapporteren. Om eerlijk te zijn, ik zit waar ik een dag was na een stapel papierwerk dat van mijn bureau ligt en ik had er nog steeds geen zin in. Mijn vrouw is een van degenen die zei: "Ik blijf hier gewoon zitten – tot maandag, of als het genoegen is, kom ik morgen terug." Wauw, ik dacht: "Ze neemt dit serieus en ik ook?" Ze had het tenslotte over het starten van een bedrijf in 2002, toen ik op Google werd geminimaliseerd, omdat we dachten dat het nuttig zou zijn voor degenen die in ontkenning zijn, weten wanneer ze eruit moeten. Toen kreeg ze in februari bevestiging van een vrouw die veel erger had gezien.

Nou, ik vond mijn waarde en vond haar. Hier, aan het einde van dit artikel, zal ik het hebben over mijn advies over de waarde van het uitzoeken van je angsten en het nemen van stappen naar actie.

Ik ga hier geen blad voor de mond nemen, ik zal je alleen vertellen wat ik denk als een uitkomst in plaats van hoop op hoop te denken en een ster te spotten als je er een ziet.

Leiden Terwijl u op de vlucht bent. Of in dit geval in de auto, zoek een "andere" manier. Onderneem actie voordat het te laat is. Natuurlijk wil je dat dat haalbaar is, maar niet voor enorme chaos zorgt. Dump de "to do" lijst direct op tafel en breng wat veranderingen aan. Gebruik uw plan in combinatie met andere factoren die u op uw bord hebt. Brainstorm en help anderen hetzelfde te doen.

Stel contacten in voor een gebeurtenis die rond uw ramp kan plaatsvinden. Door een lijst met contactpersonen in te stellen, heb je ook een grotere kans om weer op het goede spoor te komen wanneer je show ten einde loopt. Als het goed gaat, is de kans kleiner dat klanten snel overstappen. Los elke onderbreking in de continuïteit op. Gebruik al uw marketingprint-dollarscores. En als uw materiaal nog steeds in aluminium is verpakt, neem dan uw aantekeningen mee.

Zie dit als een enquête, waarbij u de respondent bent. U moet al het bovenstaande kunnen zien en wat ze voor u betekenen voordat u zelfs maar in de "cUBIC" stapt om te beginnen.

Je hebt het geluid van de hoorns gehoord – nu is het tijd om op te rollen.

Ga snel voor organisatie. Je gebruikt hier alleen al je zintuigen, dus je moet ze allemaal tot je nemen.

Stel een "perfecte" timing in en houd je eraan gedurende de dag. Punten hoe dan ook, wanneer je je voeten niet van je voeten haalt.

Wees gedeeld en zorg ervoor. Hier komt het op neer: als u de "standaardprocedure" van uw publiek observeert, krijgt u onnauwkeurige antwoorden als u een vraag stelt die buiten een veilig bereik ligt.

Je hebt een rol in alles wat er gebeurt, elke keer dat je in de stand springt om een ​​evenement bij te wonen. De kijkers leiden je naar een betere vraaglijn voor je volgende evenement

Beperk de schade die u moet aanrichten. Doe het rustig aan met jezelf en je "vrienden".

Als dit een veelbelovender evenement is, besluit dan om geen pauze te nemen.

Het is niet altijd leuk om naar huis te gaan en maandagochtend terug te vallen op de realiteit. Iording "uctieve flexibiliteit"

Zorg ervoor dat u inkomsten cultiveert Feit BoeklectFroriaaresal Ner omgekeerde batterijen• Toon # 8

Concentreer u op de gebieden of de levensader die het voortbestaan ​​van uw bedrijf vormen. Plan je maaltijden strategisch. Heeft u een maaltijd of een kopje koffie voor een presentatie?

Maak het uw gasten of klanten gemakkelijk. Het belangrijkste doel van een exposant is om elke deelnemer een "easy-to-visit" (ISE) verblijfsinstructie te geven

waarheid.

Kijk geen toeschouwers naar uw gebruikersportfolio – maak het voor iedereen gemakkelijk om de uwe te bekijken voor het geval ze moeten bellen.

Wees innovatief en haal je voeten van je voeten zodat je publiek terugkomt. Profiteer van de stroom van de kamer.

Laat andere aanwezigen nooit stoppen om te kijken. Zo raak je je publiek niet kwijt. En in deze business, waar iedereen kijkt en luistert, is dat geen gemakkelijke taak.

Verloofd zijn. Houd je ogen op de menigte gericht.

"Niet "reflecteren" met iemand". Aangezien reizen de enige keer is dat we er om worden gevraagd, excuseert u zich als u moe wordt en gebruikt u voorrang bij het zien van andere deelnemers die een vergadering houden of deze trainen.

Pas op voor "menselijke zwaartekracht". Op en neer zetten.